felsms!

HAHA.. vill bara påpeka en sak som faktiskt ganska många frågat mig om. och NEJ det är absolut inte mina sms. herregud vad tänker ni med ;)? detta är nu klargjort va? BRA!

Till: Tjej Nina
Sms: Nu är det allvar. Du måste hjälpa mig. Jag var på festen hos Fredde i går och på skoj stoppade jag två ostbågar i näsan. En gick av och sögs liksom in i näsan. Så den sitter fast mellan näsan och gommen nu. Det bränner som fan. Vad ska jag göra? Kommer den smälta eller måste jag till sjukan? Jag hostar, harkar och snyter och fräser men den jäveln sitter kvar.
Svar: Det där lät kostigt. Ring husläkaren och hör. /Nina


Till: Farmor
Sms: Gick förbi i morse och såg dig genom fönstret när du böt om. Det var ingen tuva på den Racerbanan inte.
Svar: Inget. Hon ringde

Förklaring: Skulle skriva till en kvinnlig arbetskamrat som brukar sexskämta hela tiden på jobbet. Men jag skrev till farmor. Om hon har har någon tuva på sin racerbana vill jag inte ens tänka på. Hon undrade vad jag höll på med när hon ringde. Jag skämdes ögonen ur mig.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0