Gästbloggning o såånt

Vi har I-vecka, individuell vecka. MEN jag vet inte om varken jag eller Louisa
presterar så bra hehehhe. Just nu sitter hon här bredvid och pluggar röven av
sig! Nu ska jag fortsätta men min biologi sen har jag väl engelska hole day

En vanlig dag i skolan:
Viktor, Jocke, Jacob, Linus E, Dennis, Jesper pratar och tjafsar om diverse olika
saker ex. Pokemon eller sport. Frans går och pillar på allt tekniskt och
tänker så det sprakar om honom. Resten utav killarna bara glor och pratar
datorer o ointressanta saker. Evelina pratar om kläder, Emma gör småplock,
alla de andra tjejerna bara finns där.
En svenska lektion och Linus E frågar Kerstin om något han tycker är oklart.
Inte en fråga utan minst 10 varje gång. Kerstin (sv lärare), upprepar samma saker 100 gånger som om vi är helt invalida och om man frågar något svarar hon på något annat i stil med: Jaaaa mmmm eller vänta vänta jooo. Hon är halvdöv också för att klargöra det hela. Hon pratar i SLOW-MOTION så alla ska höra? Jag (Nelly) fäller en kommentar, kan inte sitta still eller pratar oavbrutet medans alla blir tjuriga, så sitter Louisa och skrattar i hörnet. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0