Helgen i bilder.

Fredag. Tog det lugna puckar med robin och malin som är hemkomna ifrån Thailan.d mys! skönt att bara få vara hemma !

lördag: upp tidigt för en runda på stan med evelina och nelly! ökning i garderoben gillas alltid. lite småtrevligt sådär.. efter staden blev de hem o göra sig iordning för att sen åka till sissela på lite förpartaj! ni är guld värda brudar!
sen blev de party i nva med bla.. strömavbrott, lite spårat och bråk! kunde alltså varit en mer lyckad kväll!
Min man och jag drog hem sent på kvällskvisten och sov här.


jag, saris och felicia


min älskade vän, du är mitt allt!


 igen!


Ni är för bra tjejer!!


hemskhemsk bild på mig. men look at sissela! vilken förändring, du var så himla SNYGG igår !

nu bär det av mot dansskolan för lite ( mycket ) träning..
lite plugg blir det efter med.. jorå!

kanske kommer med mer uppdatering ikväll. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0