hello !

nu har jag inte uppdaterat på heeeela helgen.. men , gör det nu istället!
i fredags hade jag inte tid o uppdatera.. eller .. jag hade en rastlös fredrik bredvid mig och det lät typ såhär ur honom : meen.. är du inte klar med o kolla massa bloggar snart eller?.. åh, så kan du allas utantill.. herregud. hahah :D! en måånad idag förresten :) . <3  hade massa mys med grabben. sen blev man tvungen att gå upp halv 7 för att göra sig iordning inför halssbergstävlingen! Jag åkte med för att stötta och heja på tjejerna :)
alla gjorde ett grymt jobb och många placerade sig jättebra!
streettjejerna var med också. blev väldigt många pallplaceringar för dem. sjukt kul!

Blev en lång dag för en åskådare som mig, men det var roligt ändå .


Snyggingen Felicia och jag ! jag älskar dig !

JAA.. åkte heeem på lördagkvällen.. åkte förbi Ida och gänget ett litet tag.. hahah sköningar, love you all bruuuds!
sen blev det att dra till Ljunga med felicia.. hahahahahh. Vilka typer.. niclas stod ju lätt för underhållningen på det partyt i alla fall.. haha  herregud. det blev en del skratt kan jag säga. vi fick skjuts hem på natten, satt o dunka musik i baksätet jaaarråååååå. ligga sked, ströppelkamel och allt jag vet inte vad. HAHA. dans på hög nivå blev det också! ( spagat i jeans.. jaa hur lyckas man? , med allt tydligen )








he-he. jag och kung midas :)

söndag dåå... sen frulle, mycket sen! sen blev de dra hem.. fräscha upp sig lite. sen träning.
nu ska jag sooooooooooova... hoppas på en bra dag imorgon . puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0