jaja peoples

har fått lite klagomål om att jag inte uppdaterar nåt bra.
meeen.. jag är en mycke upptagen kvinna.. haha

men .. igår sleeeepa fellan hos mig.( vaknade av att hon hade ben och armar över mig, hehe! vi tränade lite på unkanpunkan. spela in massa roliga klipp o tog bilder. HAHA förlåt om filmen tar lite tid men håller på o lägger ihop allting.. kommer bli nice!:d


idag blev de en 3 timmars träning. FYFAN.. mina knän har tagit skitmycket smällar idag. och nu gör de ont så fort jag rör dom. hmm! sen blev det mördarstretch , helt utsträckt är man nu.. och böjbar. hahaha!


nu ligger man nerbäddad i sängen , har pluggat massa idag och t.om lockat håret tills imorgon. SPEXFOTO!
i vår klass äre turister vs marsianer.. kul de kommer bli o få bort all målarfärg från kroppen då :/..


en bild sen äre fan godnatt! imorgon blir de fullt ös medvetslös. skolan, spexfoto, gå hem tidigare, kiropraktorn, dolphins. stressssssssssss..



hey, let's kick it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0