Memories





båstaaad


haha.. små kisar!


kritscnikow.. haha jisses vilka minnen!


haha!.. några år sen.. jag john och martin sov på vår studsmatta.. och sen när jag vaknade så låg de såhär. gullgull!.. det var roliga tider det!


Gotland 2008 med felicia.. hahha


hahha herreguuuud vilka småfisar..




mer gotland 2008..


och jag och felicia i turkey 2008..


jag och nelly för mer än ett år sedan.. brownieloan..




ida nelly och jag innan en av alla kvällar i gransjönäs förra  våren
 :)


HAHAHAHAH.. fridaaa :')


emelie och jag.


evelina och jag några dagar innan jag färgade mitt hår brunt förra vintern :)















blackheead!













Kommentarer
Postat av: felicia

kneipbyn<3

2010-03-25 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0