Mot åmål!

nu ligger jag nerbäddad i sängen och har precis pratat med fredrik.. vilken lirare.. haha! saknar dig hjärtat mitt!<3

om cirka 5 timmar drar jag mig upp ur sängen och åker till Åmål på tävling..
blir roligt att få tävla igen.. jag känner mig väl ganska peppad men ändå inte.. ångeeeesten påväg. usch

har inga som helst förhoppningar då vi är i en ny tuffare klass i par. singel har jag inte heller några förhoppningar i, så vi får väl se. ! nu proppar jag ipoden full med discopump så man får den rätta känslan i alla fall. haha!



uppdaterar på söndag.. tidigt!! massa plugg blir de då med. fy h e l v e t e


puuussss!

just det! filmen ligger uppe på facebook.. ska kolla om de går o länka den hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0