som sagt

har inte uppdaterat mycket på ett bra tag.. jag vet! men har inte haft lust eller tid..

fredag då.. var på dansföreställningen jomeo & rulia med Malin och Ninos.. det var bra! Lite annorlunda än vad jag sett.. men de var jätteduktiga!







haha! malin..


hhohoh .. sweeeeeet!


lördag.. Vaknade hos felicia stumpan.. åkte hem, och tillbaka till stadium arena för o kolla när fredrik körde usm.
första gången jag går frivilligt typ.. haha! ;). Han impade sjukt mycket på mig, det gjorde ni alla! de vann med 1 poäng så de va lite nice.. åkte med hans snälla mamma hem.. så väntade vi på att de andra skulle komma hemåt. sen blev de film, mys och sen sleeeeeepa..

söndag då.. vaknade hos freddan, gick till felicia och vidare till söderköping. där blev det massa träning, skönt!
åka heem till felicia igen. och fyfan va störda vi är .. de är ju fan sjukt, hahah


felicias underbara verk!

måndag : studiedag.. upp till kiropraktorn.. han körde på med laser i hela skinkan.. he-he!
drog till djäkne och var med på idrottslektionen som jag skrev. oh my god.. tur att jag inte är deras lärare. skulle få ett stort jävla bryyyyyt!
sen blev det o dra till min älskade lovisa. love u darling!
sedan vidare till eber för o hämta felicia, hann även träffa fredrik en snabbis.
vidare till PAUS för massa pastaaaaaaaa. hem , sen träna med idioten


pose ..











hahah .. vilka jävla pajasar!!! sjukt ju .


idag då! höll min idrottslektion imorse. min lärare sa att det var super!! är skitnöjd för det gick som en dans utan att jag hade förberett något. alla var så duktiga så. hehe :) .
nu blir det plugg för hela slanten.. sen träning lite senare. ! blir nice ..


kaaaaanske kommer upp en film på mig och felicia igår men de får vi se. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0