uppdatering

har så tappat lusten o blogga.. speciellt nu när allting i mitt liv är uppochnervänt , snurrat , ihoplimmat och knas!!
mitt hjärta har försvunnit ut i skogen och ångesten är mig hack i häl hela tiden.. sjukt jävla ovärt..

men i alla fall. nu blir det bilder!


åmål! grattis amanda till 3e platsen. woho .. nu blir de guld för dig :D


loan on the dancefloor. trångt o jävligt. skittävling!!!!!



mamsis och jag. i love you! haha.. pengar i bhn. FINT




har även hunnit träffa min lilla husmus fredriik. mys :)


och min bästavän. så söta.. he-he.


nej nu ska den negativa loan försvinna ner i sängen.. morgondagen börjar med nationella prov i engelska.. fortsätter med dolphinsmatch och slutar med plugg. himla kul.
får ju försöka hitta blogggggkänslan lite igen snart.. woho. NICE!




Kommentarer
Postat av: Christine

jaa förfaan bloggaaa meerraaaa :D:D:D

2010-03-16 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0