Dolphinetts!

Jag är så ledsen över att det är slut nu.. eller slut är det inte! men vi tjejer kommer inte att ses lika mycket nu.
Jag tror ingen av oss fattar hur grymma vi faktiskt blivit! Vi levererar på varenda träning, match och uppvisning! Vi har blivit så himla synkade och tighta. Folk vet faktiskt vilka " the dolphinetts" är. Eller vad vi nu kallar oss.. Vi har skapat oss en grupp, ett namn som bara kommer bli större! Vad har vi inte gjort , bara på en termin?
ALLA dolphins matcher, ( vi är cheerleaders till sveriges och baltiska ligans bästa basketlag!!!!!!) alla uppvisningar, media markt, hageby, söderköping, borgen , Lindö, otten. Jag älskar er tjejer så himla mycket.. ni blir höjdpunkten på ens dagar. att åka in och träna skiten av sig tillsammans med er är det bästa jag vet.
Fan ! jag är så jävla stolt, både över mig själv som utvecklats enormt mycket!! och över oss.. !
Nu satsar vi järnet inför nästa termin!


En film som vår coach malin gjort till oss!








Här underhåller jag publiken på dolphins helt själv för otroligt mycket människor!

så ! Några videos ni inte sett! Jag kommer lägga upp lite fler här inom kort.. så håll utkik!

nu ska jag göra iordning mig. update senare! pusss

Kommentarer
Postat av: Christine / Kicki

Gumman vi får se till att ses i sommar :D

typ grilla och chilla you knoow :D

2010-05-06 @ 18:21:02
URL: http://Chriistiinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0