/ Felicia Thell

Nu sitter jag här igen. Glad. Jävligt träningssugen även fast jag precis har tränat i spöregn?
Lite små konstig? Men man bli ju som man umgås så det har jag Louisa att tacka för.
Dock känner jag att bruden är jävligt nere? heeeeeello party-loan? WAKE UP!
Det är fredag imorgon. FREDAG=PARTY!

Nej men let's be serious.
Why boyfriend när Felicia Thell finns?
Mhhhm juste Louisa, en gång ingen gång, två gånger ingen gång
trehundra gånger.... FORTFARANDE INGEN GÅNG.

Jag älskar dig även fast du sitter på toa stor del av våran tid tillsammans
Jag älskar dig även fast du får psyk när du inser att du aldrig kommer kunna lära mig dansa
Jag älskar dig även fast du älskar vitlökssalami och brukar äta chips efteråt
Jag älskar dig även fast du hatar när jag är smart och du osmart
Jag älskar dig även fast du vägrar att inse att du har fel ibland
Jag älskar dig även fast du säger att du inte gillar din kropp och att det får mig att känna mig smällfet
Jag älskar dig även fast du är så snygg att jag bara vill döda dig ibland
Jag älskar dig även fast du är sjukt jobbig ibland
Jag älskar dig även fast du alltid blir sjukt sur när du inte får som du vill

Jag älskar dig för att du är du. För att du är bättre än de flesta och för att du står ut med mig i alla lägen.

Nu har jag tröttnat som faaaaaaaaaaaaaan på att sitta här och skriva.
Kanske måste tacka Louisa med för hennes sjukt gulliga inlägg här innan.
I love you, och jag vet att du snart kommer komma upp till min nivå,
jag känner det på mig liksom................... hihihi


Kommentarer
Postat av: Louisa

hahahha.. fyfan vad du är störd. jag äälskar dig vännen <3 du är allt och lite till!!!

2010-05-13 @ 14:31:05
Postat av: felicia thell

daaaaaaaaah. säg något jag inte redan vet :D

2010-05-13 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0