FELSMS..

Nu var det ett tag sedan jag satte i lite felsms här. har hittat några roliga!

Till: Chefen
Sms: Fan vad det luktar skit på toaletten, du har ju knappast bajsat jordgubbar!
Svar: Det måste ha varit någon annan :)

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men chefen fick det. Fy vad hemskt det blev, jag fick skicka ett snabbt svar tillbaka. Herregud vad jag skämdes

Till: Fredrik Polare
Sms: Jag gav Freddes farsa en överaskning han kommer få när han byter till vinterdäck. Vi var ju på fest hos Freddan i lördags och det var sån jävla kö till toan som några tjejer var på hur länge som helst. Jag panikade ur och sprang ut i garaget och lyfte bort översta vinterdäcket och sket en sån jävla kabel på nästa däck, torkade mig med vitt trassel och lade tillbaka översta däcket. Suprise, en garagebajs. :)
Svar: Kom hit och ta rätt på din egen skit ditt jävla äckel!!!

Förklaring: Jag åkte dit med cyklop, gummihandskar och två svarta säckar och tog reda på överraskningen. Smset var menat till en annan polare som missade festen.



Till: Farmor
Sms: Har precis bastat så pungen är längre än snoppen. Du fårstår hur sexigt det är va?  ;)
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min sambo när jag var i Sälen med några polare. Farmor svarade väl inte för hon är nog van med det utan bastu eller så vet hon bara inte hur man skriver sms.



Till: Storebror
Sms: Fan... Har så jävla lite pengar numera. Tycker du jag ska hora? Har du ingen på ditt jobb som är villig att pröjsa en 16 åring för några timmar i veckan?
Svar: Olivia.. Du är så jävla störd i huvudet. Fatta att du inte kan göra sånt heller? OCH MED MINA JOBBARKOMPISAR?! Vad behöver du pengar till, för jag kan hjälpa dig med sånna grejer vet du väl. Jag kan sälja bilen? Morsan och farsan behöver inte veta..

Förklaring: Min stackars stackars bror fick ett riktigt klantigt sms av mig häromdan. T9 är min värsta fiende ibland. Jag menade naturligtvis göra och inte hora. Han ringde och var jätteorolig och det tog mig en halvtimme att få honom att förstå att jag skrivit fel. Men det kom något fint ur det ändå. Han älskar sin bil mer än allt på jorden och var villig att sälja den för min skull <3





haha.. Nu ska jag skriva bokrecension och färga håret. puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0