gårdagen i bilder


trött liten fis på morgonen!



inte bild från igår, men jag älskar dig bästa vän!




jag och min pingla!


haha.. i början av numret fick jag stå och leka lite boss.. " you fucking clown, ha-ha" hahah! :D


wooh!





cheer elite!




cajsa sötan och jag..


Dagens stretch! och ja min arm är missbildad. haahaa


hahaha.. ge aldrig felicia en kamera, då har man alltid 10000 oförberedda bilder i kameran...




massssaaaa bilder...  nu ska jag hoppa in i duschen och sen slagga , tagga 3 varv runt ip imorgon. FAST NAEEE. JAG KOMMER ATT DÖ. HUR KUL? en död louisa har ingen nytta av :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar den översta bilden på dig, skitfin!

2010-05-11 @ 19:11:32
URL: http://malliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0