hur äre egentligen


jag är ju smart, ibland fattar jag inte. jag plågar ju typ mig själv. låter det hända.
haha, så onödigt.. att man ska behöva tänka så mycket. det behövdes ju aldrig förr,
men det här måste ta slut nu, du är inte ens värd någonting av det här..
ta dig i kragen Louisa, varför ska en liten skitsak få förstöra allting?
jag är jag , inget ska hindra mig från att leva mitt liv.
det finns inget som ska kunna dra ner mig. Jag har lyckats få mycket jag drömde om förr.
och nu kämpar jag vidare med drömmarna som återstår.
så.. jag är ju smart, varför håller jag på? jag är inte ensam, kommer aldrig att va.
jag behöver inte dig.


men det är en sån liten del som involverar dig. hur liten som helst.
jag ska våga , ta risker. jag har fått chansen kastad på mig nu 3 gånger.. den chansen får inte många tjejer.
är det för att jag tvivlar på mig själv och inte vågar tro på att mitt utseende håller , eller är jag bara feg?
och sen ska jag dansa vidare också , jag har ju utvecklats så jävla mycket.

 
hej här kommer segertåget.

I'm not weak, I'm just a pussy.


godnatt..
the bitch is back, pussssssssss:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0