I know you wanna se me fall man

hejsan hoppsan på er! vilken härlig dag! Känner en enooooooooorm lättnad. Solen skiner, har avklarat en redovisning och ett prov i skolan, så himla skönt! varför skulle inte humöret vara bra liksom?
Men denna dagen  ska jag spendera framför böcker och dator med massa plugg!!!! Tråkigt som fasen men what the fuck? SNART kommer sommaren.. sommarlovet. Då blir det resa, festa och det kommer bli galet!
Det är nääästan så att jag längtar lika mycket till att börja ettan.. börja på eber med mina tjejer! Det ser jag fram emot hur mycket som helst! :)

I alla fall... Tänkte göra en lite intressantare uppdatering senare!
en bild skulle nog passa bra här.. ska se om jag kan hitta någon!


jag och nelly tycker det är kul i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0