I miss it

livet leker! Solen skiner, man har underbara vänner och en underbar mamma, skolan är snart slut och aaaah!
jag är riktigt lycklig för första gången på länge , problemen har liksom blivit mindre och mindre med tiden, fan va skönt!

helgen har varit super, mys med nelly, malin och linnea i fredags, med chips, avatar och skratt!

lördag började med städning , felicia kom , vi drog ut på tripp i åby, hem till nelly för lite fix , uppvisning i åby och tillslut upp till gransjönäs med massa härligt folk! kvällen blev lyckad enligt mig och jag hade kul!det är riktig LYCKA när alla samlas igen..

Nu har felicia precis åkt hem och jag funderar på om jag ska göra lite nytta..
typ, måla naglarna, lägga in alla mina kläder i garderoben och duscha.. ?
men nej, jag tittar på gossipgirl och chillar i min älskade morgonrock... haha!

snart kommer mamma med pizza, två nya klänningar och ett par skor! har även fått en ny fin highlighter ifrån mist , tack mams! Nu ligger det också fuuullt me goda grejjer till mig i köket, är nämligen ensam hemma måndag till torsdag!




jag saknar och älskar mina tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sötis ja saknar dig massvis :( Vi måste ses snarast och ha en mysig kväll hemma hos dig stumpis :) massa kärlek till dig !<3

2010-05-30 @ 21:00:23
URL: http://Chriistiinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0