I wanna kiss you but your lips are venomious poison


Inleder med en bild på felicia vid en bil på Q.. hahh! sexy mama..

valborg.
hade inte så jättemycket förhoppningar på kvällen.. men dagen började med skola, sen lite myspys hemma hos nells. Sen iväg på uppvisning i Lindö. Hem , fixa sig och sen dra in till stan och möta upp tjejerna! Kvällen slutade med Qourtege. Härligt folk, dans ( även om det var dans i leran, haha!) Jag hade skitkul, TROTS omständigheterna, som jag skulle kunnat klara mig utan. Men vad gör man inte? .. suck
I alla fall.. testa bilar fick vi göra, gick in i en taggbuske och fastnade där så nu har man rivsår över hela benen! skönt.. Började blöda näsblod på max och började skrtta vilket resulterade i blod på hela spegeln! haha..
Efter max vandrade jag och felicia genom hela stan, jag höll krampaktigt i mitt käk ( haha ).
vi såg en cyklist lite längre bort ( gubbeeee ) som skrek till mig och felicia, som båda hade långa jackor knäppta upp till halsen typ, och dessutom max påse i handen.
- säljer ni sex?
HAHAHAH , vad finns det för jäävla idioter? så jäävla vidrigt.
Vi kom på den brillianta iden att skjut honom, men då var det redan försent :)

Natten var klockren, likaså morgonen.. hahaha jisses.

Blev bakismat på donken, och sitta där och klaga lite på allt . Fan vad de behövs ibland.



lördag.
efter donken blev det hem och göra sig iordning, åka till malin och sen åka till dansen. Där fick alla afrokrull! woho hhah :D. Efter det DOLPHINS! vi tjejer körde på som fan och det gick asbra!. Matchen var skitspännande, lite så, så att man nästan inte vågade titta! Var så himla taggad igår. att få dansa inför 3500 personer, visa vad man går för.. önskar att alla kunde få känna på den känslan!
men vet ni vad? dolphins vann SM guld!!!!!!!! vilket resulterat i att vi är cheerleaders till sveriges bästa basketlag. ( baltisk ligans bästa med!!!!!) fasen vad grymt!! .. ni äger tjejer!


Jag och johannis.. afro and goldenbikinis!! passade ju bra ;)


pooose.


Glada cheerbrudar!


haha!




Grymmaste brudarna!


woooohooo!



idag blir det att plugga järnet!!!!.. 4 prov och 2 redovisningar den här veckan.. fy!
Nej nu ska jag sätta igång. kram på er!



Bild från lite tidigre i veckan..


Valborg!


Glad liten fis...
Nu blir det plugg.. pusssssen

Kommentarer
Postat av: Tim

Johanna.....wow, du är så grymt het. Gillar "rumpbilden" skarpt ;-)

2010-05-03 @ 07:29:18
Postat av: Louisa

Men vem i helvete är du?

2010-05-03 @ 09:28:22
Postat av: Tim

Varför bli så förbannad? Är bara en kille som tycker ni är sjukt duktiga på att dansa.

2010-05-04 @ 11:37:06
Postat av: Anonym

vart är den stentvättade klänningen ifrån? :D

2010-05-12 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0