svenska mästerskapen

hemma efter en låååååååååång och jobbig dag! Men mycket rolig. idag har jag verkligen visat att jag kan!
att jag faktiskt är bra..

konkurrensen var sjukt hård och jag trodde aldriig det skulle gå. Men sedan stog jag där i finalen och dansade själv min minut för domarna. lite overkligt!
slutade på en 6.e plats, är stolt över mig själv!. från och med idag kan jag nog säga att jag faktiskt kan dansa!

mamma jag och fel


hahahha gunnar så jävla skön"

nu blir det sängen, upp til västerås imorgon igen... jobbigt!
alla kämpade på som fasen idag, och tack alla fina tjejer som satt och hejade <3. bilder kommer senare,
puss och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0