Varför ha pojkvän när man har häst?

Dagen.. skola! helt ok. Redovisade i svenskan. över 10 minuter! bradär..
Stack hem till min saris för lite mys och prat! käka lite hann man göra med. gumman min, jag älskar dig!
Efter blev det att sticka hem, plugga.. kuuuuul. Nu är mitt hår kortare med.. buhu.ser ut som en bebis men vafan. Det blir snart långt igen!!


hahahahahahah.... mina killar på framsidan av spexfotokatalogen. jösses


hahaha.. era jävla retards..


Hittade den här filuren i badkaret hos sara och frågade hur länge han legat där..
Några dagar svarade tjejerna då. hahahahahaha 
otto älskling, du får komma och bo hos mig om dom är dumma mot dig . <3!

sovtime nu! Imorgon blir det träning efter 3 dagars uppehåll. jag kan knappt vänta.. får panik! puss och godnatt världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0