watch ouutee






vi är så söta <3
haha...

soulmate jag älskar dig mest av allt!
gårdagen bestod utav skola och träning. Cajsa kom så jag tränade henne i en timme! min lilla tjej, så söt!

just nu sitter jag hemma efter en dag med 3 modevisningar. har varit väldigt trevligt och kul. stylade även nelly, Linnea, Johanna och satte på strass på nästan alla tjejer! bilder kommer.
är sjukt nöjd.. den här dagen har varit bra.
Kom hem till nelly, käka och skulle kolla på film. slutar med att båda två ligger och sussar sött i sängen, haha <3.
Nu ska nells dra iväg på fest så jag sminkade och fixade hennes hår. säger bara DAAAMN girl! hon blev skitsnygg!!!


för att inte vara så skillad så blev jag sjukt nöjd med denna,sexy johanna!








nu ska jag äta lax och ladda upp inför SM i västerås imorgon!
bilder kommer seeen, puss .




Kommentarer
Postat av: Anonym

en krappa tre häst och en kamel.

Love you stroppan <3 regnbågens bran(L)

2010-05-21 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0