yodelaiho

godafton!

Nä har inte fått några bilder än..... så får väl bjuda lite på mig själv sålänge... hahahah ni dör nog inte,
besäkte farmor och farfar igår.. käääärlek! Åkte därifrån me både bhar, jeansjacka och ett par shorts, parfym och pengar . kärlek !

sen blev det hc med felicia då vi inte hann till stan innan det stängde. Där blev de 3 par finfina spetstrosor, och en blus!




hahah, wierdo! de 3e sitter på... he-he

Kvällen bjöd som vanligt på ryck med felicia.. och lite sällskap dessutom. trevligt!

Idag blev det stan, möta upp christinehoney och käka paus med mina fina flickor.. sen blev ett par jeansshorts och en fin bikini inköpt!


blus och shoooorts... sommarkänsla!


en loan-toan!




Bikini !


haha vafan... giraffskötare
mamma :" ae loan kommer o hämtar pengar, sen kommer hon tillbaka med en bikini som har likadan färg som hon själv, snyyyyggt..." .. hahah

Nu hoppas jag på lite bilder ifrån i fredags... seeeeeyaaa sålänge!


Kommentarer
Postat av: Christine

Du är så himla söt älskliiiing :D

2010-05-16 @ 20:53:59
URL: http://Chriistiinees.blogspot.com
Postat av: felicia thell

hahaha. jag äääääääääääääälskar din mamma!

2010-05-17 @ 08:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0