and if you do me right

hey! Dagen började med stan , åkte till sömmerskan och testade nya cheerdräkten! AII! dom kommer bli så jäääävla snygga! wooh... sen drog jag och felicia och köpte lite resterande grejer tills våran lokalfest imorgon. hihi! efter det mötte vi upp jonas och alle på stan, käkade mat och kolla kläder!

efter rundan på stan blev det en tripp till ica i eneby där killarna köpte massa skit till jonas smörgåstårta som de skulle ha imorrn...... jag och felicia fick dekorera den men de förstörde den, jäävligt kuuuuuul vaaaa...:)

snälla nicke skjutsa oss till träningen där vi va i 2 timmar!


nu håller jag på o bryta ihop för att jag är så jävla taggaaaaaaaaaaaadddddddd!!!!!!!!!! aaaaaaahhhhh...
måste fixa massor inför lokalen imorgon så det är bäst att börja nu,  puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0