Du är bara en i mängden, gubben

TJOLAHOPPPPSAN! jag har fan blivit bättre på att uppdatera , asbra!
gjorde inte ens en liten rejäl tabbe i morse, HAHA.. vaknade vid 8. skolan började vid 10. vi har grupparbete nu, så vi får jobba vart vi vill. nice tänkte ju jag och skulle dra till skolan efter lunchen. när jag ska gå ut genom dörren märker jag att plånkan med busskort är borta. ringer brorsan i panik och ber om skjuts men naheeeerååååååååååå......... sova stog tydligen på det schemat. JÄVLIGT SKÖÖÖÖÖN.  blev en hemmadag alltså.
nu ska jag skriva min andra läslogg och ringa corre-bre , som förövrigt kläckte ur sig en jävligt soft kommentar igår:

Loan, vi snackar alltid om sex.. har vi inget annat innanför pannbenet eller? :(.

bye folks, snart äre dolphinettsträning. go girls!




hahah, helt spräckta.... !










hittade lite gamla dansbilder!!


gammal dansbild !


lite nyare .


winners .. ;d


again.. wo !






innan talang 2009!





döbra disco, förra hösten på borgen!


en utav de första matcherna med dolphinetts!






påväg till tävling förra vintern . hahahahaha




när Dolphins vann baltiska ligan!


uppvisning på mediamarkt!



fix innan dans på otten i april!'



dolphins tog SM guld!


!
borgen.


jag kom sexa på SM!



det får bli sista bilden.. !

DAAAAAAAAAAAAAANS. wo..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den vita tröjan på första bilden :D vilken plats kom ni på i talang :D

2010-11-24 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0