Oh baby baby, lalalalalalala

dagen! vaknade upp på dåligt humör, drog till skolan, hade bla grupparbete, matte naturkunskap och datakunskap som jag förövrigt blev heeelt jääävla galen på . asså daaaamn,

drog hem, städade rummet, ÄNTLIGEN? och har bara slappat för första dagen på jag vet inte huuuur länge.
väldans skönt, tänkte slänga upp lite bilder nu. puss på er :)






































min beeejjjbbb






aasgrymm bild enligt min åsikt ;D


























hahaha





så hiiiiimla lyckad lokalfest och så jävla kul att alla verkligen la ner tid på att klä ut sig !

 det var allt för mig för tillfälleet. hörs av hoomies

Kommentarer
Postat av: josefrän

tack loan för den underbara bilden.......... btw, ÄNTLIGEN fick jag vara med i din blogg!!!!

2010-11-18 @ 17:04:03
URL: http://josefinefalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0