slam slam o hot damn

So raise your glass if you are wrong,
In all the right ways,
All my underdogs,
We will never be never be anything but loud
And nitty gritty dirty little freaks
Won't you come on and come on and raise your glass,
Just come on and come on and raise your glass




men sen tyckte jag den här låttexten passade:

Made a wrong turn
Once or twice
Dug my way out
Blood and fire
Bad decisions
That's alright
Welcome to my silly life

Mistreated this place
Misunderstood
Miss knowin' it's all good
It didnt slow me down.

Mistakin'
Always second guessin'
Underestimatin'
Look I'm still around




 , men sen den här...

will you tell me once again, how we're gonna be just friends?If you're real and not pretend, I guess you can hang with me.

och här är jag, helt jävla loco, galen, jobbig, snäll som fan, ledsen, sårbar , omtänksam,ful, snygg, alldaglig, lång , blond, äcklig, smexig,  dum i huvet och dryg. allt i ett är jag .. det är så jag känner idag, eller typ.. jämt? ALIVE, är vad jag är.. även om det sällan är perfect. oki?





HÅRD JÄVLA DAG. hård vecka överhuvudtaget ;).lill-lördag my ass





som den kämpe jag är.  jag har liksom för mycket tankar för att skriva ut de. så jag skriver att jag bara kör, för det gör jag. tar allt som det kommer och tänker inte alls, känner ingenting alls. LÖGN , men okej.. jag låtsas att jag kör i alla fall. låtsas att allt är asbra och att livet är som en dans på rosor kan man ju med säga. men ni buddies. ibland fattar jag inte vitsen med allt liksom, livstankar? HÖÖÖÖMMMM... grogg löser allt ska ni veta och jag blir crazy här , typ i alla fall.. och sen har jag alla mina fina vänner. kärlek! Louisa andersson tyberg... WHO? DO IT bara , DONT'T THINK, DO.







så jävla snygg.

ensamt på toppen, men ligger också och kravlar på botten, EEEEEEEH! (y)

nu ska jag sluta vara förvirrande, men jag är så många känslor igen ,. godnatt kära läsare. ha en bra dag imorgon !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0