sun-day

önskar liksom att de va som rubriken, en jävla sun-day men tydligen önskar man för mycket för de blir ju aldrig sååååååå..... damn it.


festade med lite bruds hos eckerströms igår vilken lya där alltså! efter blev det donken, mallan va lite rolig om fötterna...... den bruden gillar is, alltså! damn it...






den där lojsan.





me and siiiizl hos melker!

nu ska jag samla de sista krafterna för att kunna plugga arslet av mig i veckan, fan det behövs verkligen och jag är inte särskilt pepp påt, nejnejnej men det måste göras.. träning varje dag i veckan , dolphins på torsdag och fest i helgen. ja så ser väl min vecka ut tror jag. men nu ska jag snart gå och lägga mig och få lite sömn för det var läääänge sen man fick det. men hörreni, glöm inte bort att man bara lever en gång. men man måste också ta vara på sig själv, det är viktigt med. enjoy life bitches. Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0