SVAAAAAAR

oseriösa frågor får också oseriösa svar. DAIM ;)

 


har du någon kille just nu? vilken skola går du på? är den bra? :)
svar : nej det har jag inte! Ebersteinska it is och hm, ja .. eller bra och bra . våran klass är mupp!



mr hemlig

Anser du det porrigt när jag lindar in mina hängpattar runt din kropp?
svar : Cornelia kan inte ens beskriva.....

anonym

Hur länge har du dansat?
Har du någon kille just nu?
Vad för slags killar tänder du på?
Hur gammal är du?
Vilken övre åldersgräns sätter du på killar som du kan tänka dig "omgås" med?
Vilken slags dans tycker du bäst om att dansa?


svar : Jag har dansat sen jag  var 6 år , nej jag har ingen kille och hmm.. beror på, utseendet spelar ju roll såklart , men också killar som är lite självsäkra och framåt. :)
jag är 16, fyller 17 i april ;). övre åldersgräns ? beror väl på hur man ser det, på semestrar och liknande så är väl gränsen lite högre, no limits. ( he-he ) men här hemma i vardagen är man väl med folk som är typ 2-3 år äldre! Jag tycker att disco är så jävla kul, men jazz, street och sexysexy dans är också jävligt kul!


Hur pullfiser man? (Hört att du kan det)
Vart vill du ha satsen?
Tycker du det är OK att bajsa med datorn i knät?
Är du laktos?
Är du och Alexander Sundin ett par?
I like you and your body, have seen you many times when you shake some ass on Dolphins.

svar : ja nelly, efterssom du kan det så kan ju du demonstrera ?
he-he... wherever you like, babe!
ja det är fan pro att bajsa med datorn i knät, och ja jag är laktosintollerant..
har ju dock inte(?!) fått den här frågan tusen gånger men neeeeej jag och alexander sundin är ej ett par, dock är han världens finaste babe och jag älskar den grabben väldans mycket!! :). Yesyes, remember I gave u a privat show? hih


F

vem är din bästaste kompis i världen ?;)
Varför dansar du ?
när är du som gladast?
ditt roligaste minne ?
Det du är mest nöjd med på dig själv ? :)


svar: Fellan to the fucking lundkvist såklart. my one and only. du är världens bästa mitt fina hjärta <3 Jag dansar för att jag totally love it. Känslan går inte att beskriva när man står och visar vad man går för inför publik.!! eller att träna så jävla hårt så att man nästan dör, och sen pressar sig själv över gränsen.. det ä riktig danslycka. alla brudar har man fått sen , på köpet! så jävla braaaaaa. Jag är som gladast en varm sommardag , när man går upp, kanske är man in en annan stad och lägger sig på beachen , sen på kvällen drar och festar eller liknande, finns inget som stoppar än liksom.. inga bekymmer :D. annars är jag gladast med mina vänner och familj såklart, eller när det går bra på dansen :).
mitt roligaste minne? hmm.. finns så jävla många! första fyllan kan man alltid garva åt , nu såhär i efterhand . hmm.. om man ska säga utseendet så vet jag inte riktigt. jag tycker allt är hyffsat godkänt, mer eller minde såklart! men om man ska ta en grej med personligheten så gillar jag att jag oftast är glad , sprallig och framåt! jag har lätt att prata / umgås med folk jag inte känner och det tycker jag är bra med mig :)


m to the fucking allan

ÄR DET SANT ATT DU ÄR RYSKA?
VAD TYCKER DU OM LOKET I NS1A GÅR TÅGEN TILLRÄCKLIGT OFTA?
vem är den porrigaste människan?
vem är den bästa människan på jorden?

svar: JAAA mallan jag är ryska !
loket är min bäääästa homie och han klarar sig inte utan mig heller :D
Den porrigaste människan är ju typ, karin fejer?
mallan , du är bäst .. vetuu'!


Loket :PpPp

Vad är din favoritmat i skolan? (hört att det är fisk)
Folk säger att deni är bättre än dig på franska, stämmer det?
Du gillar att säga "säääkert" va? :PpPppPpp

svar: deni, jag är allätare and u know it!
jag hade ju i alla fall inte ig varning i franska :)...
sääääkert?


natalie

Vad är bäst!
TävlingsDansen eller
Dolphins?

Svar : det är något speciellt med tävlingsdans och kommer alltid att vara , men på dolphins så är vi alla tjejer tillsammans och det ä så kul! Nu har vi fått 2 sponsorer , nya kläder och mycket skoj kommer att komma upp nu med tiden :). hoppas du fick ett bra svar natalie! lycka till på lördag!

.

saknar du något/någon?
vilken ålder tycker du har varit din bästa så här långt?
vilken längd tycker du är bra på tjejer?
vart köper du för det mesta dina kläder?


svar: Jag saknar många! Bla. min farmor . love <3!
den här åldern har nog varit den bästa, annars gillade jag "fjortistiden" då hade man kramp i magen varje dag för att man tyckte allt var så roligt :)
Jag tycker typ alla längder är bra på tjejer.. men mellan 150-180 kanske :).
hmm.. hm, bikbok, monki osv.. som alla andra! ;)


Postat av:

vem skulle du helst ha sex med- jimmie åkesson eller en get med herpes?

svar: jimmie? eller?!?!
Postat av: ett fan hehe!

varför ser du så grymt kvinnlig och vuxen ut?vacker! inte som andra 94or inte!

svar: vetifan? för att jag är vuxen? neejjhh men hur ser andra 94or ut då? :d

Postat av:

Berätta utförligt hur du gör när du onanerar ;)

svar: haha! inte ens en okej fråga ! ;D
Postat av:

HUR BLIR MAN SÅ COOL SOM DU?

svar: blir mig?

Postat av:

när vill du bada tunna med mig igen? och sätta upp håret i hög toffs? och hoppa studsmatta? :*
svar: Jossan vet att du vill... 

Postat av:

hur länge har du dansat? :)
Svar: 10 år!

Postat av: intresserad

har du någon kille på gång? :)

svar: nej, på spring ;)

Postat av:

hur många har du strulat med?

svar: haha! många.. nivet den där åldern , som alla går igenom.. tider de. haha!
Postat av:

har du gjort något sexuellt på toan i skolan?
svar: we will make it happen!

Postat av:

... om inte: har du gjort något sexuellt på toan hemma?

Postat av:

vad är ditt favorithusdjur? :)

svar: haha, klockren fråga.. jadu.. man har ju typ haft allt så jag svarar marsvin och hund på den!

Postat av:

vilken är din favoritspritsort? :)

svar: låter så hemskt.. men om man ska säga en så tycker jag fan att absolut vodka mango är gott. och mintu är också gött!

Postat av:

tycker du om att åka vattenskidor eller wakeboard? :D

svar: har aldrig testat! he-he
Postat av:

vad gör du på vintern förutom att dansa o festa? :D åker du skidor?
svar: deppar, fryser ballen av mig och gråter ? nae men allt det vanliga, festar, shoppar, fikar, dansar massor, umgås med mina underbara ! skidor va ett tag sen faktiskt, är väl lite mer typen som svettas än fryser ;) ha!

Postat av:

vill du ha pluggsöndag med mig snart? :D jag saknar dig och kan behöva en pluggsöndag med dunkdunk musik o en fin vän

svar: klart jag vill! jag behöver med en fin vän och musik. inget plugg dock :(

Postat av:

Hur är du som person ? :)

svar: en jävligt svår fråga ! men jag skulle nog se på mig själv som : utåtriktad, framåt, öppen, lättroad, lättroande, lite galen, men har ett stort hjärta, är mån om andra och givmild. bakom "fasaden" så är jag en jävligt osäker brud ( i vissa lägen ) som ibland faller för ingenting, eller som kan gråta sig till sömns. annars kan jag också va jävligt bitchig, sur eller retsam . ( när det behövs, hihi )

Postat av:

Vad har du för trosor på dig idag? :)

svar: ett par svartvita spets , halvstring med snörning där bak 8-)

Postat av: Puss

Hur många har du haft sex med??

svar: guess? 13,48,5,6,7,77,88,99 100? dumma frågor får också dumma svar :D 
Postat av:

Vad tänker du på när du står på tävlingsgolvet ?
svar: jag tänker att jag ska köra så jävla hårt, att jag ska va så jävla snygg och flörta gärnet , och dansa framför domarna. sen kommer alltid repliken : jag ska visa malin! upp i skallen.. ha-ha 


Postat av: andrea

skulle inte du kunna göra ett sminkinlägg? eller juste frågor vare ja, hah! Vilka sminkprodukter använder du dig av? Vart köper du dom? och hur går du tillväga när du ska sminka dig? tips!? tack på förhand!:)
svar: kul! skulle jag absolut kunna göra :). men lite kort då! använder foundation ifrån MIST eller mineralpuder ifrån Loreal. en jättefin rouge ifrån The STUDIO som jag kan visa någon dag, ögonbrynspenna ifrån HM, Highlighter i färgen champagne  ifrån Makeup store( dock har den gått sönder :() eyeliner ifrån loreal och någon mascara på det :). till fest eller en lite finare vardagssminkning så lägger jag till ögonskuggor och färger på läpparna också :). kram!



Postat av: emma

festar du ofta?
vad använder du för smink till vardags/fest ?
hur länge har du dansat?
vem är din bästa kompis?
vilken sminkprodukt klarar du dig inte utan?

svar: jo, men ganska.. men man kan festa nykter! till vardags har du däruppe :). men mina favoskuggor till fest är : en svart med lite bruna prickar i ifrån MIST. en kolsvart ögonskugga med lite glitter i som heter NIGHTMARE och kommer ifrån Makeup store. en som man fick i veckorevyn i somras med en champagnefärgad och en brun ögonskugga, skitbra. hmm.. en brun shimmerögonskugga som kommer ifrån the studio, en vit shimrig ögonskugga som heter crystal och kommer ifrån makeupstore. de är nog favoriterna :). mitt röda läppstift china red ifrån makeup store är ett måste, likaså det röda som heter " devil " men det har kommit bort! damn..
sedan jag var 6 :) . Felicia är min bästa kompis. men jag har hur många nära vänner som helst!
hmm. ögonbrynspennan ! den gör hela sminkningen :D

Postat av:

tävlar du i par fortfarande ? och isåfall vilken klass och åldersgrupp?
svar: nej tyvärr! men vi tävlade i star ungdom :). gick upp med tre raka segrar, kändes bra :)

Postat av:

Vad har du för relation med apan på bilden? :D
svar: haha, det är en flickas som heter Jaden ifrån min dansgrupps apa! apan heter apan apansson och jag och Jadens mamma skojade lite om att apan apansson kröp ner innanför mina brallor. han gjorde väl inget bra jobb såsom det ser ut på bilden. HAHA. 


Postat av:

bh storlek?
svar: men rattirattiraj.. 75B eller C beror på bh modell :).


fick ju ganska många frågor ändå, men inte så jäkla många bra... men tack kära bloggläsare, nu kan jag fortsätta blogga utan att skämmas :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå b eller c?! du är ju helt platt!

2010-11-07 @ 12:36:40
Postat av: Anonym

varför slutade ni tävla i par ? och tävlar du fortfarande i singel ?

2010-11-08 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0