The situation is dirty dirty

HEJ! jag har haft en jättebra långhelg och jag hoppas ni haft detsamma. i Torsdags var det dolphins, och efter dolphins åkte jag och fellan ut till mig ... sen kom nicke och jonte och hämtade oss så drog vi till donken.
I fredags var det bussfest med Disneytema och snacka om att man var taggad som en tagg-buske! askul kväll, kommer säkert bilder när de läggs upp på facebook ( ska man va rädd för att se dom eller? HAHA )
efter bussfesten kom ett gäng idioter och hämtade upp mig så drog vi ut till ljunga.
vaknade på fel sida på lördagmorgonen och drog hem till pappsen. klockan 8 blev det att åka till martin som hade värmt upp sin inomhuspool till 38 fucking-grader! snacka om skööönt. Blev en helnice kväll med massor utav grabbar och mina tjejer!

vaknade hos marran, kollade ut och ville bara D-Ö. drog till borgen med felicia där vi uppträdde. bilder kommer där med! nu ligger jag i soffan och är övertrött. ska sova tidigt för att sova ikapp alla vakentimmar.
jag har världens bästa vänner!



däckad loan efter donken i torsdags!


Bussfest! tingeling och highschool-musical cheerbrud



my love


rödluvan, herkules och tingeling!


hahahha, cock-block!


haha, MARTIN!


snygga brudar på borgen!


felli och loan för några veckor sen på dolphins!


haha!


prilla nelly, PRILLA!


that's ma boy!



kisses&hugs!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Snyggare bild får man fan leta efter

2010-11-28 @ 23:28:47
Postat av: Anonym

skäms för bruden som klädde ut sig till rödluvan.......... haha som att det skulle vara disney eller

2010-11-29 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0