ångest?

Hello, kära läsare! Jag önskar att dygnet hade flera timmar, för just nu hinner jag inte med allting!

helgen blev lyckad, i fredags var det träning med baby alice i några timmar, dom har blivit såååå duktiga, håller tummarna för att det går bra för dom i ryssland i helgen!! :) efter det hamnade jag och felicia hemma hos alle med honom, martin och gustav. där blev alla helt craazy och dansade runt, stretchade och jag vet inte vad. MUPPARr! killarna följde felicia till bussen och jag slocknade på soffan. trött brud HEJ.

Lördag! drog hem , käka , drog in till stan igen för en 4 timmars träning till något så jäääääävla kul!! berättar när datumet kommer närmare.. efter det åkte jag till sizl.. FEST. Jävligt kul kväll och jag kunde knappt prata dagen efter då jag skrek som fan ( men skam den som ger dig :D ) mådde inte så jävla bra heller i går men det är smällar man får ta.. Vaknade hos alle, drog mig hemåt sedan på träning igen. damn... pust. men kul är det, kul som fan!.

nu sitter jag här och vilar lite innan jag tar upp läxböckerna, har spenderat hela min dag på dolphins, vi hade rock-tema! kul! fan , vad jag hatar hösten. när man inte har tid med annat än att tränatränaträna, sova äta , gå i skolan . .. så gör mörkret och kylan en så jävla depp. ORKA LIKSOM? strejkar fan, går i IDE fattar ni det? damn..........


ubersexig i min sverige tröja... sliten. !


mina dumb-ass klasskompisar.......




så det ska va , ''


min söta lilla babysister ! love!


söt-loan


vår fisk- karin fejer.. haha levde i 1 dag..


stretch på hög nivå!




rock-tema!


babe!

fan, ta tag i livet , nu kanske , ja tack . nej hejdå ´bra. lägger upp lite videos från förra matchen nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0