ayo

wöwöwöwö..... vare 2 dagar sen jag skrev? jag lovade ju att lägga in bilder... suck.. får väl komma me bildbomb imorgon då.. min tid bara flyger iväg nuförtiden... men hörreni... igår var jag och dansade på dolphins, vi hade 80-tals tema.. haahha! sen drog vi till alle, donken, alle sen hem till simon för att mysa / kolla på film och sova.! nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig för idag uppträder vi vid s:t olai kyrkan i norrköping, i ett cirkustält där! kul! nu måste jag dra mig... update om veckan loooovar jag att fixa imorgon!



haha, hittade denna charmiga bild... LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är möjligen inte sugen på att sälja din topp i din singel? :)

2010-10-10 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0