du är bra på några sätt, men långt ifrån många

helgen har varit uuunderbar! idag vaknade man upp med fellan, alle, martin och jimpali så det kunde ju itne bli bättre. vi segisar tog en rejäl frulle, ett rejält snack och många rejäla mys framför film, " gädda the movie". WHAT.. ?  vi drog ifrån våra killar vid 4 för att bege oss hemåt!
 

gårdagen, gick upp klockan halv  6 för att åka till täby eller " väsby" som alle trodde.. hahah..
Bra dag, gick dock inte så bra som jag hade hoppats, men nya tag till nästa tävling. alexander var med mig hela dagen och var jäätteduktig och urgullig, så nu har vi dragit in honom på disco-spåret.. så får vi snart se en discodansande alexander sundin, ELLER? hahah! Felicia babe var också med hela dagen, så när jag hade dansat klart drog vi till täby gallerian och käkade tacobar, där blev det också några timmars snack och mys, puss på er babes. !


går inte att föra över mobilbilderna till datorn för tillfället så jag bjuder bara på några bilder! mer från helgen kommer


haha , jag och cajsa med snyggingarna alexander och fellan i bakgrundeen... ahaha



Loan in action..




Jaden trea! och cajsa kom femma! grattis!!




Nu säger jag godnatt, puss


Kommentarer
Postat av: deni

hoppas jag inte töjde ut dina disco brallor allt för mycket ;D haha fick knappt av mig dom..

2010-10-04 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0