I'm in love, ( I want to do it )

korsning morsning. idag vaknade jag, klev upp och fick näsblod. kul-fucking jul? nu börjar det igen..... hoppas jag inte! i våras blödde jag näsblod en vecka i sträck pg.a stress och liknande. damn
skolan sög ju som vanligt och klassen var extra trött idag, så lite som 8 personer sov på naturkunskapen. BRA jobbat.

fick tillbaka våra geografiprov del 1  vg+ ja man tackar. hm.. inget mer nämnbart finns nog att säga . nej .

nu blev det ingen träning ikväll. så jag pluggar järnet på andra delen av geografin, ännu mer jul i kul, kuljul..


en nämnbar grej är faktiskt att jag och corneliababy är dötaggade till kunskaps halloweenfest på fredag! kommer bli så jäääävla braaaaa. !



på lördag är det dags för ett biobesök tillsammans med felicia, alle och martin. vi kommer alla 4 bajsa på oss ... för vi ska se SAW 3D . FUCK alltså.... ! men taggad är jag.


hejdå på er, nu ska jag käka mjölkmakaroner och sen pluugga. LATER

nu fåre fan ta o bli sommar igen,....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0