Nu bilder.

Ligger och slappar och surar i sängen med min vanliga bärbara ( inte minin alltså ) så efter ( före blire ju ) kommer ett inlägg med massa lite äldre bilder, för att muntra upp mig själv lite , peace!


min babe och jag på förra tävlingen


hahaha!


mitt <3


romeo! världens gulligaste hund.. ihi





mina söta cheerbrudar på fyllebrännbollen! :D


coachen och aliciababe!


het coach @ stadium arena...


fellan och lobis innan dolphins med temat : disco från då till nu!


hAHA. 80-tal .. Amalias kommentar till mamma : Helen : levde du på 80-talet`? HAHA......


Förresten så gåre så jäävla bra för dolphinetts nu... sponsorer, nya kläder och fristående grupp. FYFAN vad grymt! WOO!

Kommentarer
Postat av: anonym

so hot, but sooo young!

2010-10-15 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0