a weeek ago!

har verkligen inte orkat att uppdatera den här veckan.. så bloggen fick komma lite åt sidan. men nu är jag förhoppningsvis tillbaka med lite kul uppdatering... veckan bestod av skola, träning och helgen av fest/ mys..
lyckad vecka fan! ni blir inte klokare av att jag skriver massor som har hänt utan jag lägger upp bilder istället.. låter mycket bättre!










jag och min fina vän mörre :D



haha.. humöret på topp!



glada bakismänniskor hos martin.. hahah <3




mörre är sköön. cowboy hatt och rött läppstift!


lyxpizza ( marinara ) johan i sin lila ponscho och skönmörre


the REAL f*ckmachine..  hahaha..


sööta grabbaaaarr


rensade wt-burken på pengar!


mina älskade tjejer. :)



testade lite "whitenow" .. hahaha



haha. johan <3


konsten att ramla när man ska öppna en dörr.


brudarna igen!




HAHAHA.

'
däck <3


SKÖÖÖÖÖÖN .


nu ska jag plugga, sen ta en promenad med sara ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0