återigen

goodmorning folks! Jag har liksom kommit på , att ni hänger er kvar, även om min blogg suger för tillfället. så jag måste liksom få lite inspiration, sådär att fingrarna glöder niveeeet vavava.....

för de första så är ju mn header S-Ö-T men har inte orkat fixa nån ny... återkommer till det.

men va-faaan vill ni läsa om då efterssom ni kollar in här varje dag?. vad jag har gjort idag bla-bla-bla .. gröööööööt i mun. bli bättre på  att ta dagliga bilder på t.ex kläderna osv? personliga tanka, åsikter? DANS, (I) Såklart, men det blir mer med dans och tunnklädda bilder (heeheee) när dolphins och tävlingarna drar igång!
FAN.. kan ni kommentera nåt så jag slipper fundera på skiten?!? varför läser ni min blogg.... ? :D haha!


IALLAFALL! igår kom malin , sedan felicia hit.. drog och käka pizza tjocka som vi fan alltid är, sen skulle jag och felicia sova och sökte på avslappning på spotify ( gör det! ) fick upp en brud som snacka , ni vet berättar vad man ska göra osv :D . vaknar av att felicia nyper mig i hakan.

idag var det eber-yra. ja ,  vi yrade runt och gjorde typ 2 stationer sen lessnade vi och gick till stan och tog en lång fika med alla tjejerna, bästa!

sen blev det en runda på stan , cornelia köpte ett par så jävla snygga skor så jag blev sugen och köpte ett par andra snygga jag med ! sen blev jag sugen och köpte en ny fin väska också.. tänk vad mammor är bra ibland.

nu sitter jag och pillar näsan, hehe nejmen sitter och pumpar musik och ska snart iväg på träning som kan vara det bästa som finns typ. AE måste räkna lite matte med medans jag ändå är på g.

kan ju uppdatera om nåt kul när jag kommer hem ( lägga in lite båstad bilder tänkte jag men DÅ kom jag på att min kamera är borta, hur nu fan den kan vara de, den måste va någon stans här ) så jag ska be emma att lägga upp lite bilder ifrån i fredags så kan ni få se på lite snygga brudar, låter väl bra?

later !



HAHA kolla hatten . SKÖN!






hejdå folket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens outfit hade varit kul och se! Nya saker du har köpt osv! :)

2010-09-15 @ 19:03:35
Postat av: felicia thell

dom skorna skulle ju jag köpa :( fan!

2010-09-15 @ 22:01:38
Postat av: Sara

HAHAH, jag sökte också på avslappning en gång.. bara jag som reagerade på att hon hette ANNE PULLAR?! eller är det bara jag som har sjukt dålig humor? :D

2010-09-16 @ 00:48:00
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kläder, vad du gjort idag och mycket mycket dans ! :)

2010-09-21 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0