Och nu var jag inte värd att kämpa för längre, eller?

hejhejehjehejehejehejeheje!! nyhemkommer från träning och jag spruuudlar bokstavligt talat av inspiration och ideer!!!! :D hade askul träning hela kvällen, sjukt skönt..

skolan va braaa.. käkade fetaste skagenmackan som gjorde min dag lite bättre på en gång liksom..

nu har jag bara panik , ont i magen och mår illa, vill sova sova sova med måste plugga till matteprovet. k*k!




HAHAH, jag och matilda för flera år sedan på en tävling... dåvarande parkompis och nuvarandee klasskompis!

men.... whatsup med rynkorna i pannan liksom?..

Kommentarer
Postat av: Bara din!

Hahah fan va dryg jag ser ut då! Saknar tiderna dock <3

2010-10-07 @ 00:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0