People always leave, and so do I

Helg , ja mardrömshelgen för min del .. Förbrödning stog på schemat .. Vi tjejer förfestade hos alle sedan drog till busstationen , där treorna stog och satte oss på knä , sen blev de att börja svepa då . Klockan var då 7. Mina minnesluckor börjar klockan 8 och slutar när jag vaknade 7 nästa dag .. Men det jag kommer ihåg var inte jättekul ! Tack till alla som hjälpte mig , bar mig och tack till mamma som hämtade mig ;)... Hade tydligen dragit till med några sköna kommentarer såsom : mamma jag mår bra men mina fötter är jättefulla ! Eller : jag ska till djurparken .. Haha.. Jag klandrar inte mig själv då jag inte valde att dricka något självmant , fan va illa de låter ! Menmen sådant händer och man börjar sakta men säkert närma sig toppen igen ,haha ! Igår åkte jag ut till Söderköping och sov här ,mys! Vi får se va dagen har att erbjuda... Vi hörs senare för mer update .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0