sexy from her head to toe.

eller vad säger ni ? HE-HE


SMACK


sitter och käkar med en jäääävligt osocial morsa ?!?! sitter o pratar med tränarn istället. SKÖN

Idag va väl de ända roliga i skolan att gyma, bild kommer heeeeheeee...
drog hem, väl på bussen så kom jag på att jag hade glömt mina nycklar i bilen... SCORE.
drog hem till älskade nellsan och käka en massa, sen kommer hennes mamma inhalkandes med en massa glass så det blev de också !ONT i laktosmagen :(. sen gick jag hem och satte mig på trappen och väntade...........
tills mamma kom. Så nu har jag skrivit loggbok ( har projektvecka ) occh sen läst lite naturkunskap. men nu funderar jag fan på att bädda ner mig och kolla på typ greys eller oth. låter ju sjukt bra i mina öron.
Imorgon efter skolan blir det dolphinsträning med brudarna. FAAAN VA TAGG JAG ÄR !!!!
sen bär det av mot tjejkväll med bästa tjejerna !


BIFFIGA TJEJER....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0