Söndag!

OKEJ! I fredags blev det träning efter skolan i tre timmar. sedan hem till världens bästa emma för att grilla med brudarna, sedan blev det party där och kvällen slutade i emmas säng ! Morgonen därpå drog jag halv 10 för att träna. efter träningen begav jag mig hem till malin för att fixa iordning mig för att sedan åka hem till martin där flera bakismänniskor låg och dega i soffan ;). Där spenderade jag dagen med killarna , sedan kom min älskade nelly och därefter rullade folket och massa bästa brudar in! :D kvällen blev super och vi dansade som galningar..
åkte hem till min kära vän alexander och sov där i vääääääärldens skönaste säng, och vaknade av att hans mamma kom in med frukost på sängen!! hur söt? ..

nu kommer lite bilder ifrån förra fredagen hemma hos emma innan förbrödningen som jag lovat att visa!
mer bilder kommer ikväll när josefine skickat från igår!

























hahaaaaaa söt loan :d


mer bilder kommer sen !


Kommentarer
Postat av: josefrän

ska jag skicka på msn? puss

2010-09-19 @ 19:40:49
URL: http://josefinefalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0