träna lite mer, då

nu är jag hemma igen! åkte upp till dansen vid sju för att träna på min singel och hjälpa malin med en ny koreografi ! efter en timma kom brudarna och då körde vi stenhårt! sen efter 1,5 timmar så blev det pressning.. sånt gillar vi ju, eller? alla sitter typ och skriker och flåsar, men vi kör ändå! nu får ni lite pressbilder på hur de kan se ut när det P-R-E-S-S-A-S -.



pressning med gummiband av ninos och pressning mot spegel av sofie.
KOLLA MIN ARM. översträckt..




coach pressar av Ninos gummiband!



coach slickar benet ;)


där fick ni lite rumpa med :D




och så dagens pressning.. !

nu ska jag hoppa in i duschen och sen slagga! vi hörs imorgon då jag förhoppningsvis kommer med en dagens :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0