träna!

skolaskola. redovisning och det gick väl braa! skönt o få det överstökat. resten av skoldagen var helt ok. fransmän tittade in under fransklektionen och jag fattade inte ett jävla skit av vad de sa.... he-he...

sen hänka felicia på hem till mig , så tog vi det lite lugnt och åkte sedan in till dansen för att träna med dolphinetts! så sjukt att vi har gjort 7 koreografier på två veckor alltså. om ni missar oss så missar ni mycket!!! så gå på dolphins nu för fasen :D

nej nu måste jag sova så att jag orkar skolan och träning imorgon med. men först prat med min fina vän mörre. :)





hahha. lutande tornet i pisa?




HAHAHAHHA, hoppas matilda ser det här. :) vår första uppvisning tillsammans! så sötaa :D

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bara din!

Hahahha OM jag ser det här! Kan vara den vackraste bilden jag sett <3<3

2010-10-07 @ 00:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0