var tog min tid vägen?

Hello! jaa ni, mitt liv har börjat få fart igen... den senaste veckan har varit ganska kaotisk med, dolphinettsträningar,möten, tävlingsträningar .. osv osv.. har haft träning varenda dag så har inte kunnat uppdaterna tyvärr!... Nu ligger jag hemma i sängen dels för att jag försov mig. ( va så jäävla trött och hade ont i kroppen, är hes och ont i huvet ) så det blir en dag hemma i alla fall!

nu kommer det massor av bilder ifrån helgen ochsen kommer ett inlägg ifrån vår "utflykt" igår med klassen. hahah enjoy!


Tävling i kungsör, jag och felicia var med och hejjade på tjejerna! här är jag och Milla!


felicia och milla!


cajsa blev stylad av oss i håret!

jaden vann i singel och i par!


jag och kelis



jaden och vilma tog hem guldet i par, jaden guld i singel och vilma tog silvret!

lillasyster haley drack ur pokalen!


'









sofie som kom trea och är nu uppe i star !!! woohoooo



wooo , christine va snygg ! hon kom trea hon med:D





elsa kom trea !! 



stampe , nya andreas wijk? hahah :D mysig kväll med film!




Kommentarer
Postat av: Malin

Min transparanta.. Nice

2010-09-29 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0