AAAAAKTA

och så trodde jag att man va redo för äventyr idag igen , men lyder väl mammas råd om att ligga hemma och kurera mig från min fina förkylning.... MEN jag hänger inga läppar för min älskling Kamila kommer hit och myser järnet med mig ( wiii ) blir typ röda rosor, Berry white , oxfile, tända ljus och sen ligger jag här i sängen med en ros i munnen när hon kommer. ELLER?! kanske blir en påse chips i alla fall, bra skit ändå faktiskt.



se upp för dennaa bryyyyden,



Dolphinetts <3.

och sen ville jag bara påpeka att jag tycker lite smått om malins pappa sådär, ger mig mat när jag vill och frågar alltid " Loan är du hungrig?" när jag kommer. MER PAPPOR SOM KENNETH TACK. han vet vad en tjej vill ha!



ge mig sommar RÅ!

Kommentarer
Postat av: falk

Du är så otroligt vacker min vän!

2011-02-12 @ 22:43:16
URL: http://josefinefalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0