Our last summer

hatar att ligga efteri tidsschemat, är väl lite som Simon i "i rymden finns inga känslor" en släng av aschberger kanske? HA!

ae, detta lov kunde väl varit både bättre och sämre, men kör på ba.
helgen då, Ja i fredags blev det lite galenheter ute i HUSBY. tjabaaa påväg hem, aa  13 pers i en bil. gick ju super. och jag låg framför passagerarsätet hela vägen hem, skönt ! fast faktiskt såvare det!

Lördag, ja herregud! fotbolsscup i Mjölby, kan säga att vi blev välkomna med öppna armar ( och jubel och hysteriskt skrik ) fyfan vad kul att få sån fin respons med  en hall fylld med killar. så det borde va ju! haha ;)










en full felicia ;D


redigt stadig egopic med en katt som nån spytt på. fräsch!


bringing sexy backs.. hihi

duschen sen sängen, SKOLA?damn, ryktas om tre prov. döda mig.
men imorrn står ändå mys på schemat, sweet!

Kommentarer
Postat av: Tim

Ville bara säga att du är en grym dansare och sjukt snygg och sexig.

Kram

2011-02-28 @ 12:25:33
Postat av: Anonym

du brukar ju ibland fråga dina läsare om vadvill ha mer eller mindre av idin blogg! jag har fått intrycket av att du tränar mycket dans,jag skulle då vilja ha mer dans bilder :) haha.tack

2011-03-01 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0