2011

gott nytt år folket! gårkvällen blev lyckad! massa brudar hemma hos matilda på förfest, sen hem till allard och slutade hos robban med totte och gänget! tack allihopa för en super nyårsafton. trots att jag fick en halv vinflaska över mig , så va jag glad ändå i jeans och en fet poncho på tolvslaget! och jag hoppas ni fick mycket gott nytt år pussar, för det fick jag!


cornelia och jag drog hem vid halv 6 imorse, käka oss feta och gick o la oss! vaknade av att cornelias fem åriga lillasyster säger : hallååå! det är frukost nu... blev att ignorera och sova lite till. skönt som fan! klockren lillasyster förresten. sötan! <3

nu har jag legat och sovit lite och ska dra mig ut till totte på landet, he-he. blir en lugn filmkväll med lite människor. nice


vinröd jacka från monki och grå stor halsduk från bikbok går bakisloan runt i idag , heh

lite pics från igår!
















så! bilder ifrån matildas plaace. mer bilder kommer säkerligen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0