im gonna love you

hörreni, tja.

nu är jag pigg för jag har sovit från 20-24
igår var det fest hemma hos emma! helt galet om man ser det från min sida.... hade sjukt kul men blev väl aningen för mycket dans.. he-he!

efter mycket om och men så crashade jag på soffan vid 8 imorse.
bakis som ett as så började jag och emma röja vid 11. faan va skitigt och äckligt det var. men vi kopplade in iphonen i dockan och stog och diska till hög musik, haha! julgranen välte också,  värt att tilläggas...

lite bilder!


jag ser ut som ett drägg


percy , emma och mai!


mörre kör hårt






mina dragna b-rudar


snygg tjej till höger! dräggloan till vänster


mina fina <3





bilder från sissela och felicia!


nu ska jag väl försöka crasha igen......kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0