nån som sa 2010 eller?

Januari!



förra nyårsafton, spenderades i söderköping med ida och felicia!


jag var hundvakt åt mina kusiners hund,


började köra på mittbena



dansade, mycket!


och lite festande!

Februari!


blev tillsammans med min dåvarande pojkvän, umgicks, dansade , festade. var sjukt osäker på mig själv och visste inte vad jag ville. en ganska lyckad månad :)


festade i åby, och nitarmband va poppis tydligen


hängde massor med felicia thell!


och lite med mallan


festade


var med som stöd på tävling!


jag och felicia blev av med mooning-oskulden! HAHA


uppträdde på fotbollscup



prydde NT:s framsida!


fest hemma hos lojsan två dagar i rad!

Mars!



hängde med freddan


började satsa mer på dansen!



va på dansföreställning med ninos och malin


tävlade!


festade i ljunga!


hängde med på tävling, spenderade massor av tid med min bästa vän, spelade in idioter som tränar. HAHAH


festade med mina tjejer och va hur mycket som helst med thell!

April!



jag uppträdde själv på dolphins inför 3000 personer!




vi uppträdde på otten!!




det blev varmare och jag fyllde 16 år !



fest hos thed. träffade lite wtgare för första gången!


hängde med min bestfriend en massa, va helt kluven och borttappad, omogen, dum i huvet. dansade som en tok och var mer fit än nånsin. avslutade april månad på Qourtegen.

Maj!



maj började med att vi blev cheerleaders till sveriges bästa basketlag!


jag och johanna fick hjälpa till med guldmedaljerna :)


nelly och jag var trötta på skolan.....



vi hade uppvisning på borgen och va grymmast!


tramsade oss i omklädningsrummet som vanligt


fest hos sissela, umgicks med denna mupp massor. hittade en text på bloggen hon skev till mig i maj!

Jag älskar dig även fast du sitter på toa stor del av våran tid tillsammans
Jag älskar dig även fast du får psyk när du inser att du aldrig kommer kunna lära mig dansa
Jag älskar dig även fast du älskar vitlökssalami och brukar äta chips efteråt
Jag älskar dig även fast du hatar när jag är smart och du osmart
Jag älskar dig även fast du vägrar att inse att du har fel ibland
Jag älskar dig även fast du säger att du inte gillar din kropp och att det får mig att känna mig smällfet
Jag älskar dig även fast du är så snygg att jag bara vill döda dig ibland
Jag älskar dig även fast du är sjukt jobbig ibland
Jag älskar dig även fast du alltid blir sjukt sur när du inte får som du vill

Jag älskar dig för att du är du. För att du är bättre än de flesta och för att du står ut med mig i alla lägen.


stylade mina kompisar inför vår modevisning i skolan!






drog iväg på svenska mästerskapen och kom hem med en 6e plats i bakfickan , här - en finalpuss av coachen!



danced my ass off!



och äntligen kom det fina vädret !





Juni , juli och augusti får komma imorgon!
mår förövrigt sjukt dåligt och tänkte slagga... gårdagen spenderades på dolphins och sedan på quebar och hemma hos stoffe! vaknade idg klockan 16 och hör alla grabbarna snarka som grisar, haha.
hejsvej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0