You the fucking best

louisa andersson, det vi har är egentligen ganska sjukt. du är så viktig i mitt liv att du nog inte riktigt kan förstå. det finns så mycket med dig som jag älskar. att du bara skakar av dig den skit du får, att du är den starkaste person jag känner, att du är så jäkla klok och smart även fast många andra inte tror det, att du tänker precis som jag och för att jag vet precis hur du tänker och menar. det är nog därför jag håller så hårt i dig, för att jag känner dig så bra och ser rakt igenom dig och vet att du är en så himmla bra människa. relationen vi har till varandra vet jag att jag aldrig har haft eller kommer ha med någon igen. det är lite svårt att beskriva men att vara med dig är som att vara med sig själv fast mycket bättre och den tryggheten älskar jag. när jag blir arg på dig så säger och gör jag ofta fel saker, sånt där som jag ångrar efteråt och som inte alls är likt mig, men det är för att du är som en syster till mig och jag vill hela tiden ditt bästa, avundsjuka och sånt passerade nog vi för ganska många år sedan. jag är glad att det är dig jag delar de bästa och sjukaste minnen med, kommer du ihåg när vi slutade bli förvånade ;) jag är så glad att jag har dig och du behövs verkligen, tveka aldrig på dig själv för du är bland det bästa jag har, lämna mig aldrig. felicia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0