heelloo

lite sommaruppdatering dåå.. båstad blev väldans bra! spenderade sen en vecka hemma för att sedan åka till smögen fredag - lördag med min boy, alex och steffi för att titta på deras systers fotbollscup. det var sååååååå fint i smögen! jösses, och såååååå god mat! på fredagkvällen blev det häng med alla fotbollsmammor, mycket roligt och trevligt. mysigt!  för att sedan dra tillbaka till hotellet  och få en god natts sömn! :)

nu är man hemma igen och har hunnit träffa lite saknade människor, man måste ju passa på. för nästa vecka drar jag till cypern i två veckor ,ack vad skööönt!

nu lite bilder då


onyktert i båstad


min bästa vän ! love you


haha, fula <3



jag och stefanie i smögen!


grabbarna grus tittar på den fina utsikten ;)





mat!  och världens bästa pojkvän, love u dear!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0