Självmordsbenägen


halsfluss ,början till halsböld , depressed,  penicillin, kommer ja va socialt handikappad sen? har ju inte träffat någon förutom mamma på typ 4 dagar, VETTIGT!! jävlar asså, tittar på extreme homemakeover och tycker synd om mig själv. saknar mina tjejer som jag inte träffat alltför mycket på senaste. ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Och så är jag assugen på godis , helvete och max , och pizza och kebab och en fräcka sallad. nåt mer? Jag  vill ha en hundvalp nu innan jag dör.

ok? Nu ska jag titta på trassel . älskar faaaan tecknade filmer, och sen ska jag kolla på massa gamla bilder och kanske lägga upp här för att fördriva tid.

ta åt er av fingret på bilden, det menar allvar. BYE

Kommentarer
Postat av: myelise

kryyyyyaaa looan! <3

2011-06-15 @ 22:37:53
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0